PROHIBIT SER INFANTS: 14 VERBS INDISPENSABLES PER ALS INFANTS

Com funciona la nostra ment? Vídeo de Marian Rojas sobre aprenentatge i emocions!
11 / maig / 2020
Que és l’èxit?…Reflexions amb Xavier Valls
18 / maig / 2020

Estimats i estimades seguidores de Blocdepares!

Avui us fem arribar un petit article que ens ha fet arribar el Ferran i que més que una novetat és un petit i encantador recordatori de 14 de les coses que els nostres infants han fet fins ara i que quan aquest confinament estricte acabi ens agradaria que tornessin a fer amb naturalitat!

Aquest petit article, editat per la revistaCatorze cultura viva,  està creat per Gemma París, artista i professora d’arts plàstiques a la Facultat d’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i la seva mare, la poetessa Carme Romia que ha posat els textos de les ilustracions.

A blocdepares ens agradat molt la delicadesa i el com presenten aquestes 14  accions que donem per evidents i que aquests dies algunes d’elles hem vist com no es podien dur a terme en perjudici dels nostres infants

Les 14 accions són: córre, jugar a pilota, aprendre entre iguals, gronzar-se, celebrar, grimpar, explorar, saltar, viatjar, compartir, banyar-se, passejar, anar en bicicleta i jugar amb els amics !

Si voleu llegir l’article sencer, us convidem a clicar el següent enllaç:

PROHIBIT SER INFANTS 

Des de blocddepares ens agradaria que mai més els nostres infants i els no tant infants es vegin afectats en les seves accions més naturals com a persones!

FOTO ENCAPÇALAMENT: Arek Socha en Pixabay

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *