Oh Catalunya!!!!!

Un joc espectacular: la cursa de cucs!!!!
9 / setembre / 2011
On anem ? Fira de Santa Tecla de Berga
12 / setembre / 2011

Oh Catalunya!!!!

Oh Catalunya!!!!!!

Amb aquesta entrada d’avui en forma de vídeo d’una durada de quasi 5 minuts pretenem donar un cop d’ull a tot allò que tenim en el nostre país i que creiem que els nostres fills han de conèixer.

De ben segur que hi ha manifestacions culturals, esportistes o llocs que no mostra el vídeo i que val la pena saber que hi són, però hem cregut que aquest vídeo és un gran i molt encertat resum de les moltes coses que té el nostre país i que cal conèixer i visitar!!!!

Us proposem un joc: mireu atentament el vídeo amb el s vostre fills a veure qui és el que encerta més cops les imatges que surten de cada lloc, personatge o manifestació cultural!!!!

Si voleu, també us podeu emocionar junts!!!!!! Val la pena dedicar 5 minuts per mostrar als nostres fills i filles a on som !!!!!!

Visc a Catalunya i visca Catalunya!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *