Avui us pengem la darrera entrada de l’any “escolar” del nostre bloc de pares!!!!!!! Durant el mes d’Agost tancarem per vacances!!!!! Això no vol dir que no pugueu consultar el bloc ja que de ben segur que encara us queden cosetes per mirar o si voleu també podeu descansar del bloc fins al setembre!!!!!!
La nostra intenció és tornar a principis de setembre amb les energies renovades i amb molts altres recursos, vídeo, escrits, programes de radio i tot el que anem recopilant des d’ara i fins a la tornada!!!!!!!
Només us demanem que no desconnecteu del tot del bloc i us esperem al setembre amb la mateixa implicació, participació i estima que heu mostrat fins avui i que ha fet que cada vegada tinguéssim més ganes de compartir el bloc amb vosaltres!!!!!
Per acabar però, us proposem un programa de televisió del qual ja us en hem parlat alguna vegada, el Criatures de xip/tv. Aquest programa específicament és molt interessant ja que tracta temes com:
1. La natació i la dansa com activitats físiques que podem compartir amb els nostres fills.
2.Experiències de conciliació laboral de diferents parelles. Veureu des de la persona que ha sacrificat la seva carrera laboral fins la persona que arriba al vespre a casa. En el programa no jutgen el model familiar sinó que mostren els sentiments i les emocions de cada persona.
3. L’Oriol Ripoll ens parla de quan comencen els infants a jugar i quina implicació tenim els pares i mares.
4. Finalment també hi podreu trobar les experiències d’uns avis molt simpàtics!!!!!
El vídeo dura aproximadament més de mitja hora però us el recomanem de cap a peus!!!!!
Si voleu veure el vídeo, podeu clicar el següent enllaç: Criatures xip/tv
Us esperem al setembre i moltes gràcies per fer-nos sentir a prop vostre!!!!!!!